четвер, 19 березня 2020 р.

ШАНОВНІ УЧНІ групи № 1

На сторінці "Дистанційне навчання" для вас  буду розташовувати уроки з предмету "Документаційне забезпечення управління". 

Тримаємо зворотній зв’язок через  Viber або електронну адресу: trachuk1809@gmail.com. 

Бажаю успіху!  Залишайтеся вдома!!!

четвер, 12 березня 2020 р.

Профорієнтація

11. 03.2020 р. Проведені профорієнтаційні тренінги з учнями 9-11 класів в  Худлівській ЗОШ 1-ІІІ ст   та  ЗОШ І-ІІІ ст. села Руські Комаровці.


пʼятниця, 21 лютого 2020 р.

Олімпіада з Охорони праці



21.02.2020 р. в училищі проходила олімпіада з Охорони праці, в якій брали участь 15 учнів з різних професій. 
                                                        ВІТАЮ ПЕРЕМОЖЦІВ ! 

         І місце  -   Скульбачевська Діана, учениця групи № 16
         ІІ місце - Горохович Надія - учениця групи № 5
         ІІІ місце - Куцин Ганна  - учениця групи № 26


понеділок, 2 грудня 2019 р.

Знаки безпеки

Підготовка до педради

Підготовка до педради



Слово «технологія» (від гр. techne — мистецтво, майстерність; logos — наука) у виробничому процесі означає систему запропонованих наукою засобів, способів і алгоритмів, застосування яких забезпечує наперед визначені результати діяльності, гарантує отримання продукції заданої кількості і якості. Технологія базується на науці. Всі сучасні виробництва основуються на технологіях. Термін «технологія» у педагогіку ввів А.С. Макаренко. Він вважав, що справжній розвиток педагогічної науки пов'язаний із її здатністю «проектувати особистість», тобто чітко передбачати ті її якості і властивості, які мають сформуватися у процесі виховання. Визначеність цілей дає можливість перейти до чіткої технології виховання.
Технологія виховання — це строго обґрунтована система педагогічних засобів, форм, методів, їх етапність, націленість на вирішення конкретного виховного завдання. Кожне завдання має адекватну технологію виховання. Зміна завдання веде до зміни технології.
 Педагогічна технологія — це своєрідний алгоритм дій, правильне виконання яких та ще у заданій послідовності повинно привести до запланованого кінцевого результату. В ідеалі технологія навчання — це така послідовність дій учителя й учнів, при виконанні якої, врахував­ши індивідуальні та вікові особливості учня та професійно-методич­ний рівень учителя, запланований результат обов´язково має настати.





























середа, 27 листопада 2019 р.

пʼятниця, 27 вересня 2019 р.

23.09.2019 р. Участь у першому етапі Всеукраїнського конкурсу робіт юних фото та відео аматорів «Моя Україно!» (заочний)  

З 4 до 16 вересня 2019 року в навчальному закладі проходив перший етап Всеукраїнського конкурсу робіт юних фото та відео аматорів «Моя Україно!» (заочний). Учні гуртка "Креатив" прийняли участь в конкурсі. Роботи були представлені в різних номінаціях. Кращі роботи подані на обласний етап Конкурсу в Закарпатський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді.

  




четвер, 19 вересня 2019 р.

18.09.2019                               Протидія  булінгу!   

З 16 по 20 вересня 2019 року в училищі проходив Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу, в межах якого проведено виховну годину на тему "Стоп, булінг" під час якої я розповіла  про булінг, його види та наслідки, наголосила на тому, як реагувати та запобігати йому. Під час бесіди  розглядалися конкретні випадки цькування, спільно обговорювали роль спостерігача, як співучасника булінгу. Також учням було роз’яснено чим відрізняється типовий конфлікт і непорозуміння між учнями від булінгу, до кого необхідно звернутися у випадку насильства.





понеділок, 2 вересня 2019 р.

02.09.2019 р. Держане свято - День знань   


Перший день нового 2019-2020 навчального року розпочався Першим уроком на тему: «Свобода в житті людини та її межі».


"Свобода — це, у першу чергу, не привілеї, а обов'язки.
 Альбер Камю(фр.філософ)
 «Солодкою, неймовірно солодкою є свобода, бо за неї, буває,
легко віддають не тільки багатство, не тільки здоров'я, а навіть саме життя».


Мелетій Смотрицький (письменник, церковний діяч, укр..мовознавець)




Свобода. Незалежність. Воля… Бажаний стан, омріяні відчуття. Вперше дитина хоче бути незалежною, коли відпускає руку дорослого і урочисто проголошує: Я сам. Потім формується потреба мати власну точку зору, ще пізніше фінансову незалежність. Так відбувається становлення особистості. Держава теж живий організм, який проходить аналогічні стадії розвитку.
Бути свободним – це розуміти свободу. А потім діяти. Свобода – це здатність людини чинити у відповідності до власних бажань, інтересів, цілей на основі знання про об’єктивну дійсність. Свобода – це можливість вибору варіантів подій. Відсутність вибору дорівнює відсутності свободи.
Поняття свободи пронизує всі сфери активності людини й суспільства. Свобода перебуває в епіцентрі життєвих устремлінь людини. Від того, як розуміється свобода, вибудовуються різні концепції змісту й цінності життя. Нові форми діяльності (у тому числі й досягнення добробуту) можуть втілитися в дійсність, якщо будуть ґрунтуватися на глибоких знаннях про людину і її призначення, її можливостях реалізувати свою свободу.
Саме поняття свободи тісно пов’язане з особистістю і суспільством в якому вона існує. Адже з становленням особистості, її певних соціальних характеристик та відмінностей, що основані на індивідуальному досвіді постає і проблема її свободи

понеділок, 27 травня 2019 р.

27.05.2019 р. Вітаю переможницю  виставки-конкурсу «Наш пошук і творчість – тобі, Україно!»     у розділі  "Архітектура та будівництво "  Стремчук Катерину


середа, 15 травня 2019 р.