Онлайн-курс від "Академія ШІ для освітян від Google"
Другий тренінг - 16.04.2025
Інструменти штучного інтелекту: створюємо та адаптуємо навчальні матеріали
На цьому тренінгу ви дізнаєтесь як:
• покращити плани уроків;
• створити візуальний контент (зображення / презентації);
• створити текстовий контент (завдання / довідники);
• персоналізувати навчальні матеріали під різні категорії вихованців;
• створити відеоконтент з Pika.AI та Runway;
• створити креативні ідеї.
Презентація за посиланням .
Робочий зошит за посиланням .
Інструменти штучного інтелекту: створюємо та адаптуємо навчальні матеріали
Вчились писати промпт для складання календарного планування
Ти вчитель фізики 7 класу ЗЗСО. Допоможи мені покращити завантажене планування відповідно до нового підходу до оцінювання, де результати навчання поділяються на групи результатів: Знання та розуміння фізичних понять, законів, явищ; Застосування знань у стандартних і нестандартних ситуаціях; Комунікація і пояснення з використанням фізичних термінів; Наукове мислення, аналіз, формулювання гіпотез тощо. Зроби наступне: За потреби відкоригуй назви тем, щоб вони були більш компетентнісно орієнтованими. Додай або адаптуй очікувані результати до кожної теми згідно з групами результатів. Запропонуй типи оцінювання для кожної теми (формувальне, підсумкове), прив’язані до груп результатів.
Вчились писати промпт для складання детального плану уроку
Академія
ШІ Для освітян від Google Ти — досвідчений
учитель-методист. Створи детальний план уроку з [предмет] для [клас] класу на
тему '[тема]'. Учні навчаються за програмою [назва програми].
План має включати: Мету уроку Компетентності Хронометраж (45 хв)
Методи та форми роботи
Завдання для закріплення матеріалу
Диференціацію для різних рівнів
Проблемні запитання
Ідеї для домашнього завдання.\
Вчились писати промпт для складання тестових завдань
Писали промпт для аналізу зображення.
Академія
ШІ Для освітян від Google Приклад промпту:
"Проаналізуй це зображення і опиши, що на ньому зображено. Зображення було
взято з [опишіть ресурс, з якого було взято зображення].Запропонуй 3-5 запитань
для обговорення з учнями [клас] класу на уроці [предмет]."
Мініпрактика: Створюємо зображення у Gemini
Промпт. Створи мені футуристичне зображення майстерні виробничого навчання через 100 років, де навчаються учні за професією швачка, кравець
Немає коментарів:
Дописати коментар