середа, 6 травня 2020 р.

Акція «Журавлі пам'яті»


Дорогі учні! До Дня пам’яті і примирення пропоную долучитися до акції «Журавлі пам'яті».

Для цього необхідно власноруч зробити і розмістити 8 травня на своєму вікні, балконі або дереві біля будинку паперових «журавликів», виконаних за технологією орігамі.

Вони символізуватимуть душі загиблих у Другій світовій війні, під час якої втрати понесла майже кожна українська родина.

Свої фото можна розміщувати під хештегом #нашіжуравлі


6 серпня 1945 року – страшна сторінка в історії людства. Цього дня на японське місто Хіросіма з американського літака була скинута атомна бомба. У мільйонні  долі секунди на мирне місто впала вогненна куля, куля яскравіша за сонячне світло.
Пронісся смерч жахливий, чорний. Одна мить,  і немає нічого світлого. Залишилися тільки сльози, горе, смерть.
По всій землі летить повідомлення: «Американці скинули атомну бомбу на місто Японії»
В одну секунду було спалено 36 000 людей, в одну секунду 72 000 людей отримали важкі поранення, в одну секунду більше 15 000 будинків і будівель перетворилися на попіл і розжарені розвалини, в одну секунду смертоносні   частки уразили смерттю все живе на відстані 1,5 кілометрів

вівторок, 28 квітня 2020 р.

Онлайн-конференція

Участь в онлайн-конференції  до Всесвітнього Дня охорони праці  на тему «Дистанційне навчання з охорони праці: реалії і перспективи», яку організував ПЗ "Центр професійної освіти і навчання".   Конференція відбулася  28 квітня 2020 року о 13.00 на платформі ZOOM. 











День охорони праці

 В 2020 році Всесвітній день охорони праці проходить під девізом: 

ЗУПИНИМО ПАНДЕМІЮ: безпека і здоров’я на роботі можуть врятувати життя


Презентація до Дня охорони праці

Згідно з Указом Президента України від 18.08.2006 № 685/2006 щороку 28 квітня  в Україні відзначають День охорони праці. Цьогоріч Україна вкотре долучилася до  ініціативи Міжнародної організації праці та мала намір провести заходи до Всесвітнього  дня охорони праці за тематикою, що присвячена вирішенню проблеми насильства  і домагань у сфері праці.
Однак запланованому завадила надзвичайна подія – спалах коронавірусної інфекції  COVID-19, яка розпочалася в Китаї, згодом охопила Південну Корею, Іран, країни західної  Європи, а сьогодні вже панує у всьому світі. Тож темою Всесвітнього дня охорони  праці-2020 стала боротьба з пандемією смертельно небезпечної неду

ги.

четвер, 19 березня 2020 р.

ШАНОВНІ УЧНІ групи № 1

На сторінці "Дистанційне навчання" для вас  буду розташовувати уроки з предмету "Документаційне забезпечення управління". 

Тримаємо зворотній зв’язок через  Viber або електронну адресу: trachuk1809@gmail.com. 

Бажаю успіху!  Залишайтеся вдома!!!

четвер, 12 березня 2020 р.

Профорієнтація

11. 03.2020 р. Проведені профорієнтаційні тренінги з учнями 9-11 класів в  Худлівській ЗОШ 1-ІІІ ст   та  ЗОШ І-ІІІ ст. села Руські Комаровці.


пʼятниця, 21 лютого 2020 р.

Олімпіада з Охорони праці



21.02.2020 р. в училищі проходила олімпіада з Охорони праці, в якій брали участь 15 учнів з різних професій. 
                                                        ВІТАЮ ПЕРЕМОЖЦІВ ! 

         І місце  -   Скульбачевська Діана, учениця групи № 16
         ІІ місце - Горохович Надія - учениця групи № 5
         ІІІ місце - Куцин Ганна  - учениця групи № 26


понеділок, 2 грудня 2019 р.

Знаки безпеки

Підготовка до педради

Підготовка до педради



Слово «технологія» (від гр. techne — мистецтво, майстерність; logos — наука) у виробничому процесі означає систему запропонованих наукою засобів, способів і алгоритмів, застосування яких забезпечує наперед визначені результати діяльності, гарантує отримання продукції заданої кількості і якості. Технологія базується на науці. Всі сучасні виробництва основуються на технологіях. Термін «технологія» у педагогіку ввів А.С. Макаренко. Він вважав, що справжній розвиток педагогічної науки пов'язаний із її здатністю «проектувати особистість», тобто чітко передбачати ті її якості і властивості, які мають сформуватися у процесі виховання. Визначеність цілей дає можливість перейти до чіткої технології виховання.
Технологія виховання — це строго обґрунтована система педагогічних засобів, форм, методів, їх етапність, націленість на вирішення конкретного виховного завдання. Кожне завдання має адекватну технологію виховання. Зміна завдання веде до зміни технології.
 Педагогічна технологія — це своєрідний алгоритм дій, правильне виконання яких та ще у заданій послідовності повинно привести до запланованого кінцевого результату. В ідеалі технологія навчання — це така послідовність дій учителя й учнів, при виконанні якої, врахував­ши індивідуальні та вікові особливості учня та професійно-методич­ний рівень учителя, запланований результат обов´язково має настати.





























середа, 27 листопада 2019 р.

пʼятниця, 27 вересня 2019 р.

23.09.2019 р. Участь у першому етапі Всеукраїнського конкурсу робіт юних фото та відео аматорів «Моя Україно!» (заочний)  

З 4 до 16 вересня 2019 року в навчальному закладі проходив перший етап Всеукраїнського конкурсу робіт юних фото та відео аматорів «Моя Україно!» (заочний). Учні гуртка "Креатив" прийняли участь в конкурсі. Роботи були представлені в різних номінаціях. Кращі роботи подані на обласний етап Конкурсу в Закарпатський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді.

  




четвер, 19 вересня 2019 р.

18.09.2019                               Протидія  булінгу!   

З 16 по 20 вересня 2019 року в училищі проходив Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу, в межах якого проведено виховну годину на тему "Стоп, булінг" під час якої я розповіла  про булінг, його види та наслідки, наголосила на тому, як реагувати та запобігати йому. Під час бесіди  розглядалися конкретні випадки цькування, спільно обговорювали роль спостерігача, як співучасника булінгу. Також учням було роз’яснено чим відрізняється типовий конфлікт і непорозуміння між учнями від булінгу, до кого необхідно звернутися у випадку насильства.





понеділок, 2 вересня 2019 р.

02.09.2019 р. Держане свято - День знань   


Перший день нового 2019-2020 навчального року розпочався Першим уроком на тему: «Свобода в житті людини та її межі».


"Свобода — це, у першу чергу, не привілеї, а обов'язки.
 Альбер Камю(фр.філософ)
 «Солодкою, неймовірно солодкою є свобода, бо за неї, буває,
легко віддають не тільки багатство, не тільки здоров'я, а навіть саме життя».


Мелетій Смотрицький (письменник, церковний діяч, укр..мовознавець)




Свобода. Незалежність. Воля… Бажаний стан, омріяні відчуття. Вперше дитина хоче бути незалежною, коли відпускає руку дорослого і урочисто проголошує: Я сам. Потім формується потреба мати власну точку зору, ще пізніше фінансову незалежність. Так відбувається становлення особистості. Держава теж живий організм, який проходить аналогічні стадії розвитку.
Бути свободним – це розуміти свободу. А потім діяти. Свобода – це здатність людини чинити у відповідності до власних бажань, інтересів, цілей на основі знання про об’єктивну дійсність. Свобода – це можливість вибору варіантів подій. Відсутність вибору дорівнює відсутності свободи.
Поняття свободи пронизує всі сфери активності людини й суспільства. Свобода перебуває в епіцентрі життєвих устремлінь людини. Від того, як розуміється свобода, вибудовуються різні концепції змісту й цінності життя. Нові форми діяльності (у тому числі й досягнення добробуту) можуть втілитися в дійсність, якщо будуть ґрунтуватися на глибоких знаннях про людину і її призначення, її можливостях реалізувати свою свободу.
Саме поняття свободи тісно пов’язане з особистістю і суспільством в якому вона існує. Адже з становленням особистості, її певних соціальних характеристик та відмінностей, що основані на індивідуальному досвіді постає і проблема її свободи