З 02. 11. - 26.11.2021 р. Участь у проєкті “EU4Skills: кращі навички для сучасної України”
Заняття 3. Онлайн-інструменти для синхронного інтерактивного навчання.
Цифрові вміння: використання застосунків та сервісів для організації інтерактивного
навчання в синхронному режимі.
Розглянули базові методи інтерактивного навчання: мозковий штурм, кейс, дискусія , робота в групах, рольова гра, симуляційна гра. Також розглянули інші методи інтерактивного навчання, які можна використовувати для синхронного навчання, а саме : дерево рішень, світове кафе, "я спостерігаю", "симуляція", "робота в малих групах", "оцінкова лінія", "карусель", "інсерт", "візуалізація", "цикл діснея", "думайте-обговорюйте-висловлюйтесь", "дебати", "знаю-хочу дізнатись-дізнався", "квітка лотоса", "питання та відповіді", "сінквейн", "ручка посередині столу", "метод таби", "дилема Хельги", "килим ідей", "акваріум" тощо.
Заняття 4 Онлайн-інструменти для асинхронного інтерактивного навчання.
Сервіси для асинхронного навчання Wordwall , MindMeister , Kahoot , Loom , Mentimeter , SpiderScribe , LearningApps , ouTube , Quizizz, edpuzzle , Jamboard , Crello , WiseMapping
Домашнім завданням було створити завдання в сервісі, який би можна застосовувати за асинхронного навчання.
За допомогою сервісу Wordwall , створено завдання для уроку з охорони праці , тема "Протипожежний інструктаж та навчання. Горіння речовини і способи його припинення", яке можна використати для закріплення матеріалу.
Немає коментарів:
Дописати коментар