пʼятниця, 12 листопада 2021 р.

 З  02. 11. - 26.11.2021 р. Участь у проєкті “EU4Skills: кращі навички для сучасної України”

Заняття 3. Онлайн-інструменти для синхронного інтерактивного  навчання. 

Цифрові вміння: використання застосунків та сервісів для організації інтерактивного

навчання в синхронному режимі.

Розглянули базові методи інтерактивного навчання: мозковий штурм, кейс, дискусія , робота в групах, рольова гра, симуляційна гра. Також розглянули інші методи інтерактивного навчання, які можна використовувати для синхронного навчання, а саме : дерево рішень, світове кафе, "я спостерігаю", "симуляція", "робота в малих групах", "оцінкова лінія", "карусель", "інсерт", "візуалізація", "цикл діснея", "думайте-обговорюйте-висловлюйтесь", "дебати", "знаю-хочу дізнатись-дізнався", "квітка лотоса", "питання та відповіді", "сінквейн", "ручка посередині столу", "метод таби", "дилема Хельги", "килим ідей", "акваріум" тощо.


Заняття 4 Онлайн-інструменти для асинхронного інтерактивного  навчання. 


Сервіси для асинхронного навчання Wordwall , MindMeister , Kahoot , Loom ,     Mentimeter ,  SpiderScribe , LearningApps ,  ouTube ,    Quizizz,    edpuzzle ,   Jamboard , Crello  , WiseMapping

Домашнім завданням було створити  завдання в  сервісі, який би  можна застосовувати за асинхронного навчання.

За допомогою сервісу   Wordwall , створено завдання для уроку з охорони праці , тема "Протипожежний інструктаж та навчання. Горіння речовини і способи його припинення", яке можна використати  для закріплення матеріалу.

Види процесу горіння


Немає коментарів:

Дописати коментар