вівторок, 23 листопада 2021 р.

  З  02. 11. - 26.11.2021 р. Участь у проєкті “EU4Skills: кращі навички для сучасної України”

Заняття  7. Цифрові інструменти для формувального оцінювання.

Ознайомлювались з техніками формувального оцінювання  та техніками зворотнього зв’язку.

Методи формувального оцінювання:  Чотири кути, "спитай трьох до мене", "вхідний квиток", "вимірювання температури", "світлофор"  Методи

Робота в групах  "Послідовність використання формувального оцінювання" для обраного методу

Техніка  зворотнього звязку  Бутерброд

Техніки  формувального оцінювання: 

3-2-1 зворотній відлік.

 Учні мають зазначити письмово або усно:

-          3 речі, які вони не знали до цього;

-          2 речі, які їх здивували під час роботи над темою;

-          1 приклад того, як вони готові застосувати отриманні знання на практиці.

Валіза-м’ясорубка-кошик.

На дошці прикріплені зображення валізи, м’ясорубки та кошика для сміття. Наприкінці уроку/вивчення теми діти пишуть на постітах, що

було найкориснішим і що вони візьмуть з собою (прикріплюють до зображення валізи),

було цікаво, але вони ще не знають, як використати це (прикріплюють до м’ясорубки),

не сподобалось / здалось зайвим / незрозумілим (прикріплюють до кошика).

 Дві зірки й побажання.

Застосовується для взаємооцінювання творчих робіт учнів, творів, есе. Учитель пропонує перевірити роботу однокласника/однокласниці. Коли учні коментують роботи один одного, вони не виставляють оцінки, а вказують на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання – «побажання»

Кольорові картки (Світлофор).

 У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати карткою відповідного кольору рівень розуміння матеріалу:

Червоний (я повністю загубився)

Жовтий (повільніше, я трохи заплутався)

Зелений (мені все зрозуміло!)

Після сигналу учитель з’ясовує: що зрозуміли діти? Що не зрозуміли?

Зелені / Червоні диски.

 Учитель ставить запитання, на яке учні відповідають, демонструючи відповідний диск(картку): зелений, якщо знають відповідь, червоний – якщо потребують допомоги. Таким чином вони самостійно оцінюють свою компетентність. Учитель може повернутися до того матеріалу, що викликав труднощі, або надати диференційовану допомогу тим, хто потребує.

Аналіз силового поля

Крок 1: для проведення аналізу силового поля кожен учень отримує аркуш у форматі A4 із двома попередньо роздрукованими колонками: одна колонка з позиціями – «за», інша – «проти»

Крок 2: учні індивідуально заповнюють аркуш

Крок 3: у рамках спільної дискусії   окремі висловлювання «за» та «проти» записують на дошці.

Крок 4: у рамках спільної дискусії роблять висновки для подальшої роботи.

Шість капелюхів

 Кожен учасник або група учасників у процесі обговорення проблеми «одягає» капелюх певного кольору і мислить так, як «вимагає» колір одягнутого капелюшка.

Білий капелюх: інформація

Детальна і необхідна інформація. Тільки факти. Яка ще необхідна інформація? Використовується для того, щоб спрямувати увагу на інформацію.

 Жовтий капелюх: логічний позитив

 Дослідження можливих успіхів і позитивних сторін. Переваги. Чому це спрацює?

 Чорний капелюх: критика

Застерігає і змушує думати критично. Що може статися поганого або що піде не так? 

 Червоний капелюх: почуття та інтуїція                                                        

 Які почуття в мене виникають? У режимі червоного капелюха в учасників (якщо це колективне обговорення) є можливість висловити свої почуття та інтуїтивні здогади щодо питання, яке          обговорюється, не вдаючись у пояснення про те, чому це так, хто винен і що робити далі.

Зелений капелюх: креативність                                                          

Зосередження на творчості, альтернативних рішеннях, нові можливості та ідеї. Це можливість висловити нові поняття та концепції.

 Синій капелюх: висновки

 Синій капелюх  використовують в кінці обговорення, щоб узагальнити досягнуте і поставити нову мету.


Так відмічають нашу присутність та виконання домашніх завдань



Немає коментарів:

Дописати коментар